Jumaat, 30 September 2011

tanpa ibu

sedarkah kita tentang kehadiran seorang insan yang sangat beharga dalam hidup kita
seorang insan yang menahan segala kesakitan demi melahirkan kita kedunia ini
seorang insan yang sanggup berkorban demi kita
pernahkah kita berfikir tentang perasaanya?
pernahkah kita berfikir tentang kesakitan yang dia tanggung?
pernahkah kita bertolak ansur dengannya?
pernahkah kita fahami dan selami jiwa ddan perasaannya?
pernahkah kita bekorban untuknya?
sedarlah...!!!!!
yang seorang ibu sanggup lakukan dan korbankan segalanya bahkan nyawanya sendiri untuk kita
tapi sanggupkah kita lakukan semua yang seorang ibu lakukan untuk kita??
hargailah seorang ibu dan bahagiakanlah dia sebelum ajal menjemputnya...

sEtiAp yUx iDup pAsti aKan pErgi

memang lumrah kehidupan kepada mahluk yang hidup didunia ini..
setiap pertemuan pasti akan berakhir dengan perpisahan
setiap yang hidup pasti akan pergi meninggalkan dunia ini
kita sebagai manusia hanya mampu berserah saja kerna
mungkin tuhan lebih tahu apa yang terbaik utuk umatNya

Khamis, 29 September 2011

pelik tapi benar

huh..payah la nak paham pangai orang..
pelik-2
kadang-2 okey kadang-2 tak..
menentu..
huh...
pning-2
urghh..apa-2 jela..
juzz think myself only..
right??
hikhik

urm!!! SdAp nYer..

huh..
da  lma ta mkn tomyam..
hee..bla bule mkn ntah..
na uat sndri tu meme bule..
tp ta ad bhn..
ades..
susa-2..

Isnin, 26 September 2011

melupakan memang pperih. .

saya ada satu cerita nak dikongsikan
bersama ni
kalau nak melupakan seseorang yang paling kita sayang memang berat
tapi kalau mencintai memang senang
memang susah la hidup ni
kalau nak melupakan si dia
elakkan dari berjumpa dengan si dia
cuba control perasaan apabila berjumpa dengan si dia
anggaplah si dia sebagai seorang kawan
walau pun payah
cubalah..

kEnApa aQu stiLL aD aTiE aT dEa?

tolonglah..kalau boleh aku nak sangat lupakan dea dalam hidup aku..aku tak sangup dah nak tanggung..tapi semakin aku cuba nak lupakan dia semakin hati aku sayangkan dia..kenapa?... kenapa???..

Sabtu, 24 September 2011

ada kawan tapi rasa macam tak ada saja..

aqu sedih sangat. ada kawan pun macam tak ada kawan. semua tak pernah nak paham. ego sungguh. lebih baik duk sorang-2 lagi bagus.tak ada nak sakit hati.tenang je.